Dag 8: Therapiedag 4

18 mei 2019 - Güzeloba Mahallesi, Turkije

Cindy ligt elke dag meer ontspannen in het water. Vandaag mocht Remco de laatste tien minuten mee.

Na therapie is ze met Suat naar de ruimte gegaan waar de trilplaat staat. Dot vond ze eng maar Suat kon haar duidelijk maken dat ze dit 3 maal moest doen. Dit leek ze te snappen en ook te accepteren.

Daarna gaan shoppen voor souvenirs. Leuke winkel gevonden waar we goed konden scoren. Boyd had ook wat leuks gevonden voor de kinderen op school als aandenken aan ons avontuur.

Tijdens het diner Cindy even laten lopen. Dit omdat we haast 2 uur aan tafel zitten. Ze blijft dan ook netjes zitten maar als we dan wegrijden in de buggy word ze boos. Ze gaat dan haar hoofd hard pijnigen. We wilde uitproberen of dat dit, als ze gelopen heeft niet het geval was. Inderdaad geen bonken meer. Dus voortaan eten afwisselen met rond lopen.

Voor het eten zijn Remco en Zehna na een Haman geweest. Dit vonden ze erg lekker en kwamen fris en fruitig aan in hotel. Ik mag volgende week. Jippie.

Bingo gespeeld (niets gewonnen) en toen Boyd en Cindy op bed gelegd. Beide sliepen zeer snel. Cindy is direct toen ze ging slapen onder het dekbed gaan liggen en heeft zo gelegen tot de ochtend. Zelfs toen ik haar uit bed wilde halen gaf ze aan te willen blijven liggen door weer onder het dekbed te kruipen en mij weg te duwen. Weer een stukje gewonnen in de communicatie dat ze duidelijk aangeef wat ze wil.

Remco vertrekt weer naar Nederland. We hebben van je gezelschap genoten.

C53FE919-652A-4D91-AB4C-CDC93031E9603CEB4413-5B13-4785-8A1D-ABE03BC40A320E9EBD00-8230-4B3A-A070-AA1EB03CFB07A1E30897-E9B6-4C7A-8981-9056CB5A7307