Dag 7: 3de therapie dag

17 mei 2019 - Güzeloba Mahallesi, Turkije

Vandaag mocht ik eindelijk zelf ook weer met dolfijn zwemmen. De eerste 20 minuten van de sessie heeft ze weer lekker ontspannen, samen met Suat, bij Elvis liggen dobberen en rijden.

Laatste 10 minuten mocht ik erbij. Elvis mogen aaien op zijn buik en rug en vooral van heel dichtbij kunnen zien hoe Cindy op hem reageer. Big smile. Zelf heb ik ook mogen rijden met Elvis op zijn buik en rug. Super gaaf. Terwijl Cindy ergo therapie had en alle taakjes fijn loos uitoefende lag ik op de Alfa stoel. Moet leren volledig te ontspannen maar ging al redelijk goed. sMiddags naar supermarkt en shops geweest, even op hotel kamer gezeten/gelegen en toen naar het zwembad. Gelijk weer in het water maar onze vorige plek was bezet dus we gingen aan de andere kant zitten. Cindy liep door het water naar onze oude plek en spetterende de gasten die daar lagen zonder schaamte, zeer gericht, nat.😂☺️Haar weggehaald maar elke keer ging ze er weer liggen. Gelukkig zonder gespetter. Nu ze weg zijn is ze zelf ook uit deze hoek verdwenen. Draakje.

1B477010-86EE-4A11-9F30-9694C2045BFA488E6270-A3F1-43B5-91E2-63B0CF63E9B0