Dag 6: 2 de therapie dag

16 mei 2019 - Güzeloba Mahallesi, Turkije

Om 10 uur vertrokken we met de taxi naar therapie. Cindy had er zin in want met een big smile ging ze erin zitten. Op de tribune wachten tot we aan de beurt waren ging redelijk goed.

In het water was ze eigenlijk gelijk ontspannen. Ook heeft ze weer even gereden samen met Suat en Elvis.

Toen ze het water uit kwam viel me al op dat ze anders liep. Maar met een wetsuit met waterschoenen aan krijg je toch een vertekend beeld. Na het douche en aankleden zag ik dat ze veel rechter op was gaan lopen en met benen die redelijk ontspannen waren en niet in x-stand. De spierspanning was aanzienlijk minder. Na een glas water met Suat naar het Alfa bed. Hier heeft ze een volle sessie doorgebracht en ze kwamen samen heerlijk ontspannen naar ons toegelopen.

‘s Middags naar het zwembad vertrokken en de jongens hadden me gezegd bij het kleuter bad te gaan zitten omdat daar stoelen vrij waren die in de schaduw stonden. Want 6 stoelen op een rij vinden bij het zwembad is al een kunst en vervolgens bij andere mensen leuren om een paraplu is elke dag geen pretje. Ben benieuwd hoe dit in het hoogseizoen gaat want nu lig het al bomvol. Bij het bad aangekomen gaf de zelf aan in het water te willen. Direct ging ze haar T-shirt natmaken door in het water te zakken. De krokodil lag er ook in die ze met een hand vasthield om een steunpunt te hebben. Na ruim een uur pakte ze de grote zwembad, trok deze over haar hoofd en ging er heerlijk in dobberen. Later met de zwemband naar het diepe gegaan zodat ze er ook mee kon zwemmen.  Ze lag er ook heerlijk in te dobberen. Terug bij het kleuterbad wilde ze gelijk weer in het water en heeft daar zitten poedelen tot we eruit gezet werden. Als je weet dat ze normaal nooit alleen in het water wil en als dit dan bij hoge uitzondering dan lukt niet langer is dan 5 minuten dan is nu ineens ruim 3 uur wel heel bijzonder zonder een maal aangegeven te hebben eruit te willen. (Zie video). Nadat ze uit het water moest liep ze naar het kleedhok waardoor ik wist dat ze daar wilde omkleden ipv op hotelkamer.

Brian en Zehna gingen eerst douche en wij hadden elders nog ligbedden gevonden om nog even heerlijk te liggen. De avondzon was lekker aangenaam. Cindy liep rond en kwam terug met een waterflesje. Ik moest hem open maken en tot ieders verbazing drink ze hem direct zelf leeg. Zonder rietje of beker.

Tijdens het avond eten was ze klaar maar had Boyd nog een lekker chocolade toetje voor haar gehaald. Deze stond bij haar want ze was immers klaar met eten. Na een poos pakte ze me hand. Duwde er de slab in en maakte duidelijk dat deze om moest. Toen duwde ze mijn hand naar het toetje. Ze wilde hem dus opeten.

Echt we vallen vandaag weer van de ene in de andere verbazing. Zo mooi om dit met zijn alle te zien.

Tijdens het eten werden we verrast door een opera groep. (Zie video). Na het eten gong Cindy in de buggy zitten en reden we naar buiten om nog een ijsje te halen. Tijdens het wachten, wat niet lang was, ging ze ineens met haar hoofd tegen de zijkant aan stoten. Toen ik haar hierin stopte sloeg ze hard met speelgoed tegen haar gezicht. Oorzaak: niemand heeft een idee. Het was ook zo weer over.

In de avond een super show gehad van Visio show. Het was te donker om te filmen maar te goed om het jullie niet te laten zien dus hier een YouTube link https://youtu.be/01TooyXncFQ

6BB47784-BCD7-4BA4-8DC7-F588FFFF034B34FD79B7-6487-4C57-8567-EF0857B8D920

B572CE19-E8EC-484D-8D55-FF4BE0636BCD