Dag 1: Miracle Resort

11 mei 2019 - Güzeloba Mahallesi, Turkije

Cindy viel pas rond half zes in slaap en zat om half acht weer rechtop in bed.

Gelukkig is ze wel in bed gebleven.

Boyd lag direct te slapen en voor mij waren het hazenslaapjes. Het bed is echt een harde plank. Niet fijn slapen als je een prinses op de erwt bent mbt matrassen. (Dit is echt het enigste minpunt van het hele hotel).

856811CF-6E02-47FB-A312-FBACB1A9C407

Het was een mooie verrassing toen de gordijnen open geschoven werden. Prachtig uitzicht over het park en op de zee.

Cindy wassen was even geen optie ivm de constructie van de douche. Gelukkig had ik natte washandjes mee voor een verfrissende wasbeurt.

Het ontbijt was zeer overweldigend. Wat een royale keuze van van alles.

Met veel moeite heeft Cindy een half bordje pap op. Meer wilde ze echt niet. Als ze maar goed drinkt dan is het voor de eerste dag voldoende.

Na het ontbijt een strandstoel gezocht bij het zwembad. Lekker onder de parasol.

We kwamen erachter dat het water niet verwarmd is dus wij hebben ons met  heel veel moeite in het zwembad gewaagd maar voor Cindy was dit geen optie. Ze lag heerlijk te genieten op de strandstoel dus dat was prima.

Boyd had na het behalen van zijn diploma nauwelijks meer gezwommen en dat was helaas ook te merken. Dan maar even het zwemvest aan tijdens het overgooi spelletje met de bal.

Remco heeft hem ook binnen no-time leren snorkelen. Echt een top badmeester.

79AA4345-E254-413F-B4B5-86F6569CD3E1

Na een poosje waren de glijbanen ook open dus alle mannen waren daar te vinden terwijl ik met Cindy even eten en drinken ging scoren.

Het is echt handen en voeten werk vandaag om te vragen om het voedsel te pureren. Maar met een beetje creativiteit is gelukt.

Later in de middag zijn we naar de pier gelopen om de zee te bewonderen. Heerlijk op de zandzakken gezeten. Helaas waaide het net iets te veel. Cindy lekker ingepakt met de badlakens van het hotel. Dit vond ze wel heel hilarisch.

339392BD-960C-4B96-8829-83002EF69FFC3E0E5202-0486-44BB-82DE-251BCE71BF234152F342-0D3A-4C46-BD19-596F1250D793

Het diner was over de top. Cindy heeft ook heerlijk gegeten.

In de avond wezen shoppen en Turkse dansvoorstelling bekeken. Natuurlijk kon aan het einde van de voorstelling de Turkse vlag niet ontbreken.