De eerste voorbereidingen.

14 april 2019 - Eck en Wiel, Nederland

24F6D669-F7AF-427B-8934-A82AD758644F

Zo langzaam aan begin ik met de voorbereidingen. Voor Curacao was ik daar te laat (2 weken van tevoren) mee begonnen dat resulteerde in een hoop stress. Oorontsteking, een week voor vertrek, bij Cindy was toen ook even spannend. Deze keer dus maar eerder aan de slag gegaan. Alle medicatie voor Cindy zijn besteld, opgehaald, geregistreerd en ingepakt. De desbetreffende koffer moet aangevraagd worden dmv een formulier. (Inhoud, beschrijving koffer en gewicht). Europees paspoort is ook gemaakt door de arts evenals een verklaring dat Cindy niet kan kauwen en daarom babyvoeding mee neemt in de handbagage zodat ze toch nog wat kan eten onderweg in het vliegtuig. Omdat het hier toch geen hartje zomer is de kleding maar vast uitgezocht en gewassen. Heb me dit keer, wederom, voorgenomen niet te veel mee te nemen. Nu ik dit zo zit te schrijven hangen de vrolijke zomerjurkjes heerlijk te wapperen aan de lijn. De vakantiekriebels beginnen al te komen. Vanavond nog even een paar korte broeken voor Cindy bestellen want haar billen zijn, net als mijn billen, de afgelopen winter aardig gegroeid.

7C755E8A-31E0-43DD-8EAA-8C2317B0B742

1. Patricia:
    14 april 2019
    Succes met de voorbereidingen, ga je helemaal volgen
  2. Titia de Vries:
    16 april 2019
    Geweldig, wat een avontuur dat nu al begonnen is. Ik zal jullie zeker volgen 👍🏻😁 en hoop dat het een super ervaring mag worden voor jullie. 😍
  3. Riet:
    17 april 2019
    Eindelijk is het zover.Het avontuur weer ervaren met de dolfijnen. Ook ik ga jullie zeker volgen. Wel iets dichterbij als de andere volgers😃Wij kunnen samen zelfs nog een bakkie koffie gaan drinken😜Want ik zit vanaf 6 mei schuin tegenover je in Lara.